Est   Рус   ||
Tehtud Eestis PealehtUudisedProjektistAbiKontaktMobiilile versioonLisa lemmikutesse
Lisa kuulutus
Rubriigid
Sport
Maailma uudised
Poliitika
Kultuuri uudiseid
Majandus
Huumor
Reaalne elu
Tõsiselt tähtsast

Otsing
sõna järgi

kuupäeva järgi
alates
 
kuni

 
Kõik uudised :: Reaalne elu

Reisibüroodel ärikliente järjest rohkem

Turismibüroode pakutav äriklienditeenindus, millel on ettevõtete jaoks tavakliendiks olemise ees hulk eeliseid, on taas jalgu alla saamas ja endale masu järel turul kohta välja võitlemas.


Äriklienditeenindus oli üks neist luksusteenustest, mis viimastel aastatel majanduslanguse tõttu osa ettevõtete jaoks üleliigne kulu oli. Nüüd on olukord taas muutuma hakanud.

“Masu ei jätnud kedagi puutumata, ka meid mitte. Kuna Estraveli äriklientide hulk on väga suur, siis toimus surutise ajal teatav puhastumine,” sõnas Estraveli kliendisuhete juht Rista Koit, vahendas sekretar.ee.

“Suured kliendid ja rahvusvaheliste kontsernide liikmed reisisid edasi, aga kaalusid enne oma lähetuste vajadusi väga hoolikalt. Kõige rohkem toimus puhastumine just väiksemate klientide ja ettevõtete puhul – kes vähendas reisikulud pea olematuks, kes ei pidanud majanduslangusele vastu ja oli sunnitud oma äritegevuse sootuks peatama,” rääkis ta viimastel aastatel valitsenud olukorrast.

Samas on kliendisuhete juht positiivselt meelestatud, sest kliente on hakanud juurde tulema.

“Rõõm on teatada, et viimase aasta kokkuvõtted on näidanud elavnemist ning ärireisimine on päev-päevalt üha vajalikumaks muutunud,” nentis Koit.


Delfi
Jaga teistega:FacebookVkontakteMail.ruGoogleTwitterLivejournalGoogle Buzz
Kommentaarid (0)
 
Minu valik
Kinnisvara
Transport
Kaubad
Teenused
Kuhu minna
Kohad

Kiida või laida
 
 
ProjektistKasutamistingimusedRegistreerimine KoostööAbiKontakt